Wild Rift komt naar consoles

De Noord-Amerikaanse vrijlating van League of Legends: Wild Rift is eindelijk aangekomen. De hoogverwachte digitale remake van Riot Games 'Iconic Moba is al een tijdje in meerdere regio's toegankelijk, maar op 29 maart is de open bèta eindelijk aankomen in Noord-Amerika.

Voor degenen die zich niet bewust zijn, League of Legends: Wild Rift combineert de Core League of Legends PC-ontmoeting met de draagbaarheid en het sociale gebied van digitale gamen. De ontwerpers hebben dit expliciet gemaakt om de competitieve MOBA-functionaliteit van League PC naar telefoons te dragen. Toen wilde Rift echter voor het eerst werd uitgebracht, werd ook verklaard dat het naar consoles zou komen.

Sinds de oorspronkelijke release hebben mensen niet veel gehoord over de console-editie van Wild Rift, aangezien Riot zich meestal richten op het vrijgeven van de mobiele versie. Riot meldde dat de wilde rift nog steeds naar consoles komt in een recente drukspanelen.

Riot had geen kanalen om op dat moment te onthullen, maar het is vrij duidelijk op welke consoles het spel beschikbaar zou zijn. De PlayStation en Xbox zijn de eerste consoles die bij de geest komen, maar het handheld-aspect van Wild Rift leidt velen om te geloven dat het een uitstekende match kan zijn voor de Nintendo-schakelaar.

RIOT heeft ook gemeld dat het team op zoek is naar een cross-platform progressie en speel, maar waarschuwde dat er op dit moment niets in steen wordt geplaatst. Het is onduidelijk of dit verwijst naar cross-platform en kruis-progressie tussen consoles in dezelfde groep of, bijvoorbeeld, PlayStation-spelers kunnen spelen met Xbox-gebruikers. We weten niet of mobiele spelers naast console-gebruikers kunnen spelen of of mensen in staat zullen zijn om tussen de platforms te schakelen.

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, kunt u wisselen tussen mobiel en pc in TeamFight-tactieken, midden in het midden van een gevecht. Er zijn gelegenheden geweest waar het thuisnetwerk van de mensen in het midden van een spel is gedaald en ze moesten snel de wedstrijd opnieuw laden met een andere bron van internet.

Bovendien is het nuttig om te weten dat League of Legends: Wild Rift staat nog in de werken voor consoles, met een releasedatum die is ingesteld voor de versie van de smartphone. Veel mensen gaan ervan uit dat de productie op consoles kan beginnen na de officiële lancering van wilde rift op mobiele telefoons.

Het idee is dat mensen een legendes kunnen spelen: Wild Rift op een breed scala aan platforms. De fabrikanten ontwierpen het spel "voor zover nodig als" om te voorkomen dat u uw batterijvermogen leegt, wat een groot probleem kan zijn op oudere telefoons. U wilt geen batterij opraken in het midden van een wedstrijd die overal van 15-20 minuten kan duren.

Het laatste vonnis

RIEL is ook veel focus op de daadwerkelijke gameplay. Dit betreft een nadruk op netwerkefficiëntie om ervoor te zorgen dat latentie en pakketverlies tot een minimum worden beperkt. In tegenstelling tot de andere telefoonspellen van Riot, zoals TeamFight-tactieken en legendes van Runeterra, die geen veel nauwkeurigheid, consistentie en snelheid nodig hebben bij het gieten van vaardigheden en laatste raken, woest wilde spotnauwkeurigheid, betrouwbaarheid en snelheid nodig bij het distribueren van vaardigheden en laatste raken. Elke vertraging in de input kan resulteren in een gemiste laatste staking of skillshot, of nog erger.

Check out our Wild Rift boosting services now