Wat is Adaptive Force in League?
adaptieve werking is de naam gegeven aan effecten die ofwel vermogen of stroom aanval schade toenemen. P>
p>
Welke stat het effect neemt toe afhankelijk van welke stat de speler heeft al meer van. P>
p>
De naam wordt niet op grote schaal gebruikt. Riot verkiest vaak individueel de verhoging tot schade of het vermogen de macht te vallen boven het gebruik van de adaptieve kracht in haar beschrijvingen noemen. P>
p>
Een bijzondere adaptieve kracht gelijk aan 0,6 punten van aanval schade of een bijzondere bekwaamheid macht. P>
p>
Zoals de naam al impliceert, adaptieve kracht zich aanpast aan je bouwen als je nieuwe items kopen. Dus, als je krijgen meer vermogen macht dan aanvalskracht mid-game, schakelt die stat is het polijsten. P>
p>
Dit werkt andersom ook. P>
p>
Hoe te verhogen Adaptive Force strong> p>
p>
Adaptive kracht kan worden verhoogd met de volgende runen, kampioen capaciteiten, en runes: p>
p>
p>
p>
p>
p>
p>
p>
Wat is Dodelijkheid? Strong> p>
p>
De dodelijkheid is een kampioen statistiek en een vorm van armor penetratie. P>
p>
Het werd in het spel in een patch in 2017 p> gebracht
p>
De letaliteit wordt omgezet naar platte armor penetratie keer berekend. Het schalen gebaseerd op het niveau van je tegenstander. P>
p>
Het wordt gebruikt door het spel om te helpen bij schade berekeningen, waar het pantser van het doel vermindert. Het kan niet onder nul worden gereduceerd, echter. Het stapelt ook additief. P>
p>
Het punt van dodelijkheid was om te stoppen moordenaar kampioenen vallen zo hard als ze achter late spel. De verandering werd ontvangen als een algemene nerf door de speler base ondanks dit. P>
p>
Het is vermeldenswaard dat de dodelijkheid en armor penetratie zijn verschillend van armor te verminderen. P>
Armor reductie kan pantser van een doel terug te brengen tot onder nul, en het beïnvloedt elk bron van materiële schade. P>
p>
De dodelijkheid en armor penetratie, aan de andere kant, kan niet verminderen armor onder nul, en alleen de caster krijgt de voordelen. P>
p>
Al deze verschillende omstandigheden worden berekend in deze volgorde: p>
p>
p>
Hoe wordt deze berekend? Strong> p>
p>
De dodelijkheid gebruikt deze vergelijking om vlakke armor penetratie te berekenen: p>
p>
x (0,6 + 0.4xY / 18) p>
p>
X in deze vergelijking staat voor dodelijkheid, en Y staat voor level van je tegenstander. P>
p>
Hoe verhoog ik Dodelijkheid? Strong> p>
p>
De dodelijkheid kan worden verhoogd met runen en items: p>
p>
p>
p>
p>
p>
Wat is het hoogste Dodelijkheid je kunt bereiken? Strong> p>
p>
De huidige maximale dodelijkheid die je kunt krijgen is 81. Dit wordt bereikt door het gebruik van deze dodelijkheid stimuleren items: p>
p>
p>
p>
p>
p>
Het is de moeite waard erop te wijzen dat dit aantal daadwerkelijk kan worden verhoogd tot 117 wanneer u op Nexus Blitz. Dit werd gedaan met behulp van de nu verwijderde Spectral Cutlass en Sword of the Divine. P>
Check out our LoL boosting and LoL Smurf Account services now