LOL is van mening dat het gaat veranderen hoe de korting werkt in 2019

The Riot Games biedt frequente kortingen op LOL & amp; rsquo; s veel verschillende skins en kampioenen. De manier waarop het kortingsysteem werkt, blijkt in 2019 echter drastisch te veranderen.

Items van League of Legends & rsquo; Basiskortingen komen gewoonlijk twee keer per week met een vooraf bepaald overzicht van huiden en kampioenen die worden aangeboden en aangeboden wanneer prijslimieten of kortingen live gaan, die promo's die duren tot het punt dat ze worden vervangen door de volgende stapel aanbiedingen en verkopen. Deze herhalingskortingen worden meestal opgesplitst door belangrijkere evenementen die spelers speciale kortingen geven op skins voor hun meest gespeelde kampioenen. Er zijn zeldzame winkels die spelers een kans geven om Blue Essence te gebruiken om dingen te kopen die over het algemeen Riot Points kosten. & nbsp; Volgens Riot Games verandert het in 2019 hoe het werkt en benadert dit soort promoties.

In 2019 vernieuwen ze hun bedrijf en hun verkopen. Ten eerste zullen ze zich concentreren op meer topkeuzes, evenementen voorbij gaan en de Essence Emporium. Daarna zullen ze verschillende wegen verkennen met betrekking tot de deals en verkopen van week tot week gedurende de volgende maanden.

Die evenementpassen die door Riot Games werden genoemd, zijn een over het algemeen nieuw item dat werd uitgebracht tijdens de speciale League of Legends-evenementen zoals het Wereldkampioenschap. Ze werkten vooral op dezelfde manier als de andere spellen de items passeren waar spelers de vooraf gemaakte kosten betalen en missies kunnen voltooien om een ​​vorm van beperkte tijd geld te verdienen, die dan kan worden gebruikt door iconen, skins en veel verschillende items die verdwijnen de winkel zodra het evenement voorbij is.

Om te generaliseren wat spelers in 2019 kunnen verwachten, verklaarde Riot Games dat de totale som van de aangeboden inhoud zou stijgen. Spelers moeten een verschuiving zien naar hogere kwaliteit en nieuwere skins, zoals ook vermeld in de aankondiging. The Riot Games hebben enkele van hun plannen voor de meest moderne wekelijkse verkoop bekeken, die de komende maanden zullen worden getest, inclusief potentiële verkopen.

Die pakketten of bundels van maand tot maand combineerden meestal verschillende skins en kampioenen die een typisch thema deelden. Deze zijn geprijsd op een Riot Points scherp geprijsde prijs. Het lijkt er echter op dat ze zullen worden verwijderd als een belangrijk aspect van de Riot Games-tests.

The Riot Games zeiden ook dat ze de feedback van spelers op het nieuwste kortingsysteem zouden controleren omdat de tests in het jaar 2019 beginnen.