Nieuwe inspanningen tegen toxiciteit

RIOT staat op het punt een nieuw systeem te introduceren om de slechte reputatie van League of Legends voor spelerstoxiciteit te verminderen, wat op elk niveau van het spel nog steeds een constant probleem is. Het is normaal dat een competitief spel niet alleen vreugde, maar ook frustratie tijdens het spelen oplevert. Het probleem met dit fenomeen doet zich voor wanneer de speler reageert op stress. Onnodig te zeggen dat een enorm percentage spelers op deze stress reageert met giftig gedrag.

De manier waarop dit nieuwe geautomatiseerde systeem werkt, is dat wanneer een speler eenmaal is gemeld dat hij verbaal grof is na een League of Legends-game, het systeem de zaak zal onderzoeken en vervolgens zal beslissen of de speler moet worden gestraft of niet. Binnen enkele minuten na het einde van de game stuurt het systeem een ​​e-mail naar de gerapporteerde LoL-speler met een zogenaamde 'hervormingskaart', die dan een chatlog bevat met de aanstootgevende berichten en die ook de duur van het verbod bevat. ongeveer twee weken of permanent zijn.

We zien uit naar deze nieuwe veranderingen in het spel. Onmiddellijke straffen kunnen een geweldig en aangenaam effect hebben op het spel als de jongens bij RIOT hun plan kunnen voltooien zonder grote tekortkomingen in het banningsysteem. Als hun tests goed verlopen, zullen we hopelijk het nieuwe systeem voor de hervorming van de speler binnenkort live kunnen zien op alle servers.

Maar dit is niet alles wat RIOT in gedachten heeft. Upgrades zullen het mogelijk maken om het systeem te verbeteren en om er ook nieuwe functies aan toe te voegen. Dit zijn enkele dingen die we de afgelopen dagen van RIOT hebben geleerd.

• In-clienthervormingskaarten
• Follow-upmeldingen voor spelers die een speler hebben gerapporteerd die is gestraft
• Upgrades voor chat en gerangschikte beperkingen • Upgrades om negatief gameplay-gedrag te herkennen, zoals opzettelijke voeding
• Erkenning van onderscheidingen en beloningen voor positief gedrag en communicatie