Meest bekeken League of Legends Events

Meest bekeken League of Legends Events

Meest bekeken League of Legends Events

League of Legends is groter dan de meesten van ons kunnen voorstellen. De online battle game is hun fans uitgegroeid tot de miljoenen. Niet alleen dat, wanneer er een League of Legends kampioenschap van de hoeveelheid mensen die komen alleen maar om spectate is verbijsterend. De populariteit van deze video game groeit jaar na jaar, en u kunt het besmettelijk vurigheid build voelen wanneer je een van het kampioenschap serie gebeurtenissen te kijken.

Noord-Amerikaanse kampioenschappen

Het afgelopen voorjaar, League of Legends hadden hun jaarlijkse North America kampioenschap serie finale in Missouri. Meer dan 10.000 fans van het spel kaartjes gekocht om er maar een deel van de atmosfeer. Ze kwamen kijken een aantal van hun favoriete professionele gamers te spelen in de finale van een spel dat ze zo van houden.

Hoewel het een groot evenement met groot succes, wie kon er niet fysiek had wel de mogelijkheid om online te kijken, en jongen deden ze! Meer dan 600.000 kijkers aangemeld bij het kampioenschap serie te kijken en vieren de esport met de duizenden die er waren. Het aantal kijkers aantallen rivaal die van de traditionele stadion sport, en het is alleen maar zal naar verwachting groeien.

Enorme International Numbers

Een ander League of Legends evenement trok in grote aantallen ook. Deze winter, het wereldkampioenschap, dat in Zuid-Korea werden gehouden uitgewist de Noord-Amerikaanse nummers gemakkelijk. Na de finale ingepakt, werd vastgesteld dat bijna 100 miljoen kijkers aangemeld zijn om te kijken naar de professionele teams te spelen. Dat is ongeveer twee miljoen meer kijkers dan het voorgaande jaar Super Bowl!

Voor degenen die het geluk om een ​​ticket voor het internationale evenement eindigde als een deel van de geschiedenis te kijken addertje onder het gras waren. Tickets uitverkocht in slechts enkele uren waarin de makers van het spel gevraagd om een ​​paar duizend meer los te laten. In totaal waren 26.000 fans aanwezig op de Zuid-Korea finale.

die blijft gewoon doorgroeien

League of Legends weet dat ze nodig hebben om veel grotere zalen te beveiligen in de nabije toekomst adequaat huisvesten van deze kampioenschappen. Elk jaar, hebben ze meer fans de aankoop van tickets, meer sponsors te zoeken voor teams en meer spelers die deelnemen aan de esport.

Omdat het spel zo snel groeit, League of Legends heeft moeten groeipijnen die komen met het grondgebied op te lossen. Vorig jaar moesten ze een-franchise gebaseerde configuratie starten voor de Noord-Amerikaanse competitie omdat het zo snel groeide. De buy-in fee om een ​​deel van eSports geschiedenis beweren? Maar liefst $ 10 miljoen!

Er is geen twijfel dat League of Legends en andere populaire video games zeer lucratief kan zijn. Championship gebeurtenissen alleen te brengen in enorme dollar voor de makers en de trein blijft maar gaan. Er is een enorme belangstelling voor de sport niet alleen op de sponsoring kant, maar aan de ventilator en gamer kant. Volgend voorjaar, League of Legends plannen om hun jaarlijkse kampioenschappen stateside. Het zal worden intrigerend om de kijkers en de bezoekersaantallen roll voor het te zien. Er is geen twijfel gaan we links sprakeloos te zijn.

More posts