Een korte geschiedenis van League of Legends

Een korte geschiedenis van League of Legends

Een korte geschiedenis van League of Legends

League of Legends is al sinds 2009 en was een van de racegames achter de eSports beweging. Het was direct naast de StarCraft franchise als een van de eerste game wedstrijden te stellen een echte esports menigte samen met de sponsors. Het is gemakkelijk om te vergeten dat League of Legends’ nederige afkomst.

Eenvoudige Start

Riot Games ontwikkelde League of Legends. Deze Indie game ontwikkelaar is gebaseerd uit Las Angeles. De ontwikkeling team bestond uit ervaren ontwikkelaars van DotA, Defense of the Ancients, en zelfs een aantal voormalige werknemers van Blizzard. Met zo'n sterk team achter de release van hun eerste titel, is het geen wonder League of Legends blijft groeien in populariteit met geen tekenen van vertraging.

League is altijd al een free-to-play game geweest. Toen het werd uitgebracht, was er geen kosten voor het spel of abonnement. Riot maakt hun geld af van microtransacties in het spel. Veel spelers maken nooit enige aankopen, terwijl anderen meer op microtransacties dan ze zou hebben op een retail spel hebben doorgebracht. Dit model heeft het mogelijk gemaakt Riot te gedijen zonder ooit te hebben om een ​​vergoeding voor hun spel.

Slow Beginnings

League of Legends niet onmiddellijk opstijgen na release. Aanvankelijk abonnement aantallen waren relatief laag, maar als rente, groeide ook speler telt. Tegen 2007 League of Legends had meer dan 10 miljoen actieve spelers. In 2017 was dat aantal gegroeid tot meer dan 100 miljoen.

Deze enorme stijging in populariteit is geen twijfel, dankzij zijn plaats in de eSports gemeenschap als een van de meest populaire spellen te spelen. Niet alleen zijn er meer spelers van de Liga nu, maar er zijn ook meer fans van het spel streaming het door Twitch en andere streaming platforms.

Game Modes

League of Legends biedt spelers twee verschillende game-modus voor verschillende speelstijlen en doelen. De eerste is de Classic-modus. Deze modus is een eenvoudige basis verdediging stijl gameplay. Spelers moeten de vijand Nexus verslaan voordat de vijand overschrijdingen hun Nexus. Om dit te doen, moet je helpen je minions naar de vijandelijke basis met behulp van remmers.

Remmers zijn verdedigingstorens. Deze torens zijn te veel voor minions te vernietigen en vereisen een Champion. Zodra u vernietigen van de Inhibitor, minions zijn vrij om verder op de kaart te verplaatsen.

De tweede game mode is Domination. Bij het afspelen in Domination het doel is niet om direct je vijand Nexus te vallen, maar in plaats daarvan te vangen en vast te houden de belangrijkste locaties op de kaart. Wanneer u een site van de vijand vast te leggen, zullen hun Nexus schade lijden.

Welke Made League of Legends zo populair?

Verschillende factoren hebben bijgedragen aan deze, maar hier zijn enkele van de belangrijkste punten met betrekking tot de snelle opkomst van de League.

Ten eerste, het spel biedt een breed scala aan speelbare personages. Waar de meeste moderne games bieden slechts een paar basis keuzes die kunnen worden aangepast als je vooruitgang, League heeft meer dan 90 Champions om uit te kiezen.

Ten tweede, is het gemakkelijk om te leren. Terwijl sommige Champions hebben een steile leercurve, het spel zelf is eenvoudig te beheersen.

Misschien wel een van de belangrijkste drijvende krachten achter het succes van de League is hun gebruik van kampioenschappen. Gamers zijn van nature competitief, dus waardoor ze een free-to-play game met een breed scala aan personages, goede graphics en simpele gameplay is een uitstekende manier om Incite concurrentie. Riot maakte hier gebruik van door hen een platform te geven om dit te doen.

More posts