De toekomst van Esports
In de laatste twee decennia, esports is uitgegroeid tot een industrie waarde van meer dan een miljard dollar. De spelers zijn vaak beroemdheden, en de toernooien hebben gillende fans het vullen van de arena. In feite, sponsors vaak injecteren echt geld in dit ecosysteem. P>
p>
Hoewel de spelers lijken te rocksterren zijn, esports sceptici maken zich zorgen dat de industrie en de teams zijn ervaren van een zeepbel. Dezelfde mensen profiteren van het succes. Hoewel de enorme investeringen gaan naar de PR behoeften vlam en taxaties te verhogen, dit lokt uiteindelijk meer investeringen en houdt de games gaan. Dit geeft aan dat de cyclus is van plan om door te gaan, maar op een gegeven moment, alles eindigt. Geïnvesteerd partijen vragen zich af wat dat voor hen betekent. P>
p>
In het algemeen, esports spelers zijn jonger en piek eerder. Ruwweg de leeftijden liggen tussen 17 en 25. Omdat ze jonger zijn, ze zijn minder volwassen en kan een korte of onbestaand volwassen carrière. Uiteindelijk uitgevers bezitten deze games. Bijvoorbeeld, de NBA eigenlijk niet eigen basketbal, maar Riot heeft eigen League of Legends. P>
p>
Hoewel de eSports statistieken zijn heel anders dan de traditionele sporten, zijn ze parallel in een verscheidenheid van manieren. In feite, zijn ze in spiegelbeeld van de traditionele sporten. Daarom kunnen we de toekomstige problemen voorspellen dat de eSports industrie zou kunnen zien. Deze kunnen bestaan uit: p>
p>
Unions p>
p>
Voor de laatste paar jaar, unie een esports speler is overwogen. Net als bij de traditionele professionele sport, individuele teams en spelers gaan om beroemd te krijgen en het vergroten van de economische en sociale leverage. Er moet er een collectieve eenheid zijn om hulp. Natuurlijk, de industrie heeft te blijven doen goed voor deze vakbonden krachtig en groot te krijgen. Als esports nooit opstijgt, is unie de speler niet van plan om, ook niet. P>
p>
politisering p>
p>
Esports is het fokken van vele sterren. Natuurlijk kan dit leidt tot goedkeuringen voor producten, maar bekendheid aan deze kant van het spectrum leiden tot politieke agenda's en bewegingen, als goed. U bent zeker om sociale rechtvaardigheid activisten zien op een verscheidenheid van onderwerpen, die uiteindelijk zullen eSports beïnvloeden. Bijvoorbeeld, onlangs, Ng Wai Chung (Blitzchung) riep slogans ter ondersteuning van Hong Kong tijdens de Hearthstone grootmeesters toernooi. Dit zal zich waarschijnlijk voortzetten en op een grotere schaal. P>
p>
Scandal p>
p>
Het is duidelijk dat de ingrediënten voor een schandaal zijn er. Esports spelers hebben de neiging jeugdig, en geld op het spel staat. Er zijn al een paar vreemdgaan schandalen en intimidatie verboden geweest. Ook kunt u beschuldigingen van fraude op bepaalde spelers te vinden. Echter, de meeste van deze problemen zijn gebleven beperkt. Toch, als esports blijft groeien, het potentieel voor grote schandalen zijn aanwezig. Vergeet niet dat een heleboel mensen wedden op esports, dus er is veel geld op het spel staat. P>
p>
Conclusie p>
p>
Hoewel het moeilijk is om de toekomst van iets of iemand te voorspellen, zijn er zeker van te zijn een paar ruwe patches. Esports waarschijnlijk zal blijven op en worden zelfs nog populairder. Echter, het nodig heeft om de lessen uit andere, meer traditionele sporten te leren. Op die manier gaat deze veelbelovende sector niet uit elkaar vallen voordat het zelfs wordt gestart. Hoewel de uitkomst heeft nog te bezien, zijn wij van mening is het zeker om door te gaan zolang het blijft op koers. P>