De kwestie of Power Creep in League of Legends
League of Legends is een van die Esports titels die voortdurend heeft nieuwe kampioenen en items worden toegevoegd op de top van het in evenwicht brengen en het patchen van het spel. P>
p>
In tegenstelling tot Call of Duty, die zelden ziet belangrijke nieuwe inhoud, en pas echt ziet patches, de League ontwikkelaars Riot hebben een harde tijd als het gaat om het balanceren van LoL. P>
p>
Het is niet zomaar een nerfs en buffs dat het team moet over denken, het moet ook na te denken over de effecten die de nieuwe kampioenen gaan op de meta te hebben en wat counters voor bestaan. P>
p>
Dit is waar de kwestie van de macht kruip komt in. P>
p>
Voor degenen die zich niet bewust, macht kruip is een onderwerp dat is exclusief voor kampioen gebaseerd Esports titels, maar niet beperkt tot MOBAs. Games zoals Rainbow er last van hebben, ook. P>
p>
Met de kracht kruip, het probleem is dat als nieuwe content en kampioenen worden vrijgegeven, de kracht van de oude, reeds bestaande items en helden voortdurend afneemt. P>
p>
U ziet, om een nieuwe kampioen spelen waard en te kopen te maken, heeft behoefte aan meer krachtiger dan wat er al bestaat te zijn, wat betekent dat de volgende vrijgegeven held heeft om nog krachtiger, dan is de volgende, en ga zo maar door. P>
p>
Uiteindelijk zie je een exponentiële kracht verschil tussen de nieuwe kampioenen leidt de meta en de OG kampioenen die zijn achtergelaten. P>
p>
Het is een ingewikkeld ding om strijd tegen en Riot erkent dat. P>
p>
Een van de belangrijkste belemmeringen voor de strijd tegen de macht kruip is gebaseerd op hoe League is ontworpen. Het is niet een steen, papier, schaar ontwerp van kampioen A verslaat kampioen B, en ga zo maar door. In plaats daarvan is kampioen A verslaat kampioen B tenzij kampioen B doet X en Y en specs voor Z en kampioen A niet doet X, Y en Z. p>
p>
Hopelijk kunt u het probleem daar te zien. P>
p>
Ongeacht hoe moeilijk het kan zijn, Riot is een multi-miljard-dollar-bedrijf. League of alleen Legends is een waarde van $ 15 miljard dollar. Dit betekent dat er niet te veel ruimte voor vergeving kan zijn als je besturingssysteem op een schaal die is veruit aan de top van de industrie. P>
p>
Hopelijk kunnen we zien Riot meer succes gevechtskracht kruip in de patches voor de toekomst, want als het spel is op dit moment, is het steeds moeilijk om te spelen tegen de meta met behulp van een van de oudere kampioenen, dat is het maken van het spel muf en saai. p>